Установка аварийки на автомобиль не обородований ею с завода
|
|
Rom@ | Дата: Вторник, 03.03.2009, 14:59 | Сообщение # 1 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| Доброго дня колеги! Питання наступного змісту. ИЖ 412ИЭ 1983 р.в. аварійки з заводу небуло, є бажання поставити бо часто її нехватає при потребі. Можливо в когось є якісь напрацювання по даному питанню буду дуже вдячний за допомогу. До речі релє стоїть триконтактне від ВАЗ 2108 ставив сам бо достала залежність частоти мигання поворотів від обертів двигуна при старому триконтактному релє (бочка).
|
|
| |
Nikolya99 | Дата: Вторник, 03.03.2009, 17:22 | Сообщение # 2 |
Модератор
Группа: Модераторы
Сообщений: 611
Статус: Offline
| думаю надо смотреть електросхему 412го где есть аварийка и также подключать
|
|
| |
Rom@ | Дата: Среда, 04.03.2009, 08:21 | Сообщение # 3 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| справа в тому що на тій схемі релє РС 950 багато контактне розподіл іде на лівий задній, правий задній, лівий передній, правий передній, а в мому випадку розподіл іде правий борт і лівий борт і реле триконтактне тож думав може хто шось простіше може запропонувати бо з тим реле я сам точно не розберусь а в нашому місті за москвичі ніхто братись нехоче навіть за гроші
|
|
| |
Anatoly | Дата: Среда, 04.03.2009, 14:40 | Сообщение # 4 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| Давай схему как устанавливал вместе разберемся
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
|
|
| |
Rom@ | Дата: Среда, 04.03.2009, 17:30 | Сообщение # 5 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| Ось знайшов на якомусь сайті схему для москвича під триконтактне релє 2108 може сьогодні щось спробую Добавлено (04.03.2009, 17:30) --------------------------------------------- Тілки неможу зрозуміти що значить провід зображений на схемі пунктиром
|
|
| |
Anatoly | Дата: Четверг, 05.03.2009, 07:17 | Сообщение # 6 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| Quote (Rom@) Тілки неможу зрозуміти що значить провід зображений на схемі пунктиром Эт наверное у него цвет такой - красный с белым
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
|
|
| |
Rom@ | Дата: Четверг, 05.03.2009, 11:40 | Сообщение # 7 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| перші успіхи в пізнанні автоелектрики є, покищо вивів на кнопку аварійки правий поворот, лівий поворот і ценральний провід з підрульового перемикача. ура!!! аварійка працює але тільки при увімкненому замку запалювання
Сообщение отредактировал Rom@ - Четверг, 05.03.2009, 11:41 |
|
| |
Anatoly | Дата: Четверг, 05.03.2009, 13:06 | Сообщение # 8 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| наверно еще надо подключить коричневый провод на 8 контакт кнопки и на + до замка
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
Сообщение отредактировал Anatoly - Четверг, 05.03.2009, 13:07 |
|
| |
Rom@ | Дата: Четверг, 05.03.2009, 13:24 | Сообщение # 9 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| Дякую, сьогодні спробую
|
|
| |
Anatoly | Дата: Пятница, 06.03.2009, 13:25 | Сообщение # 10 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| Ну що? Працює? а взагалі загонь свого мосика до нас в гараж
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
Сообщение отредактировал Anatoly - Пятница, 06.03.2009, 13:58 |
|
| |
Rom@ | Дата: Вторник, 10.03.2009, 08:51 | Сообщение # 11 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| Підключив провід від запобіжника на якому постійно є струм незалежно від запалення вивів на контакт 8 а потім з контакту 4 завів на релє ура все працює і без увімкнення запалення. Anatoly дякую за допомогу!
|
|
| |
Anatoly | Дата: Вторник, 10.03.2009, 10:21 | Сообщение # 12 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| ОК
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
|
|
| |
Rom@ | Дата: Среда, 22.04.2009, 08:38 | Сообщение # 13 |
Читатель
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| До речі може комусь треба буде. В кого реле трьох контактне (бочка) можна без проблем переробити по схемі ТАЗ 2106 стає все взагалі без жодних проблем і нічого непотрібно видумувати тільки взяти на лишній контакт масу з кузова, а вкого можливо немає аварійки теж все елементарно робиться на відміну від москвичовських реле РС 950 коло якого голову можна зломати. Перевірено на кількох автомобілях друзів все працює як часи
|
|
| |
Anatoly | Дата: Среда, 22.04.2009, 11:38 | Сообщение # 14 |
Профан
Группа: Пользователи
Сообщений: 287
Статус: Offline
| ОК Но для тех хто в танке обьясни шо такое "пр10" и "пр7" на схеме
М-214122 1995 г.р. УЗАМ 1,7 л. БСЗ СОЛЕКС 21041-10
|
|
| |
racer2007 | Дата: Среда, 22.04.2009, 13:31 | Сообщение # 15 |
Фанат
Группа: Пользователи
Сообщений: 137
Статус: Offline
| Ну насколько я понимаю ПР это предохранители!!!!!если смотреть на схемы то без ПР тут не хватает +12в!!!!! Добавлено (22.04.2009, 13:31) --------------------------------------------- А почему их два?! да потому что один+при зажигании,а второй без!!для норм.работы аварийки и поворотов!!!!!(повороты при зажиг,а авар.-без!это если смотреть на контакты кнопки авар.!)
М-2140.УЗАМ 1,5. 1985г. Солекс 21041-10,БСЗ
|
|
| |